torsdag 24. januar 2013

Litt tid til hobbyprosjekter




Titter innom for å se om noen har vært inne her :). Hele 2 sidevisninger idag... mer enn forventet det når jeg ikke har annonsert denne bloggen for noen... enda...:). Nå sover lillejenta så da får jeg litt tid til å strikke. Utrolig deilig å bare sette seg ned med en kopp kaffe latte og strikketøyet. Dette skal bli ett sitteunderlag. Godt å ha noe mykt og varmt å sitte på når vi er ute på tur i skogen. Gleder meg veldig til det er ferdig. Har ikke tovet noe før, så usikker på hvor stort det blir.
Forresten, er ikke lattekoppen fin? Er så glad i disse koppene som kommer fra Greengate. Har disse i ulike mønstre å i fargene blått og beige. Tror jeg må fylle på "samlingen" med noen skåler i friske vårfarger. Har sett på de leeeeeeenge. Trenger noe som kan friske opp kjøkkenet nå som det går mot vår. 

Ha en fin dag - klem m

3 kommentarer:

  1. Enig!
    Greengate koppene er min favoritt også, her i heimen har vi det blå servise og det beige. I tillegg har jeg en del sommerlige kopper som snart skal frem;)
    Nye greengate kopper kommer i februar, mye fint som kommer!
    Fine lamper på kjøkkenet!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
    Svar
    1. Er veldig fornøyd med lampene. Å Greengate koppene! Venter i spenning på at du får inn nytt nå i februar. Vet du mer om når i februar?
      God fredag.
      Klem fra Marte

      Slett
  2. Hei Marthe :)
    Takk for koselige kommentarer inne hos meg. Har nå laget et eget innlegg viet det du lurte på.

    Gonatt (altfor sent)
    fra Am.

    SvarSlett