torsdag 17. januar 2013

Mine nydelige Tine K taklamper



 

Ble ikke overrasket over at de nesten var umulig å få tak i i høst. Etter en rekke forsøk på å få bestilt den på diverse nettbutikker i Norge, fikk jeg tilslutt tak i den hos Tine K sin egen nettbutikk. Så gleden var STOR den dagen jeg fikk levert lampene på døren :). Disse lampene finnes ulike fasonger, størrelser og farger. Disse jeg har er størrelse large og farge KIT. Synes de gir et fint, lunt lys. Har ikke angret ett sekund på at jeg brukte tid og litt mer penger enn jeg hadde tenkt på å finne disse lampene, når resultatet ble så bra. 

   
Tine K taklamper, str large - KIT
























Ha en god dag - klem m

3 kommentarer:

  1. Nydelig!! Jeg vurderer å kjøpe den samme i XL:-) Måtte du kjøpe oppheng et annet sted? Ser ut som det er veldig fint lys i den også!:-)

    SvarSlett
  2. Hei Tonje.
    Ja disse lampene er bare helt nydelige! Er så fornøyd med de. Gir veldig fint lys. Vi kjøpte oppheng på clas ohlson da dette ikke fulgte med.

    SvarSlett
  3. Ååh, gleder meg til min kommer:-) Ok, da tror jeg jeg gjør d samme. Tusen takk for svar og tips:-)

    SvarSlett